1. טיפים לשדרוג הפרופיל בפייסבוק ואינסטגרם:
- פרופיל: השתמשו בלוגו של המסעדה.
- אתר אינטרנט: הוסיפו קישור לאתר האינטרנט של המסעדה.
- תפריט: העלו את התפריט.
- כפתורים: הוסיפו כפתורים לקיצורי דרך כגון "להזמנת מקום במסעדה" או "לצפייה בתפריט".
- תוכן: העלו תוכן איכותי בלבד.
- עקביות: שמרו על סגנון עקבי של תוכן וטון הדיבור.
2. טיפים להגברת המעורבות בפייסבוק ואינסטגרם :
- האשטגים: האשטגים מגדילים את החשיפה הדיגיטלית. הוסיפו עד 11 # לכל פוסט.
- לייקים: עשו לייק לתוכן אחר. בדרך כלל, לייק = לייק.
- אזכורים: אזכרו שפים ומסעדות אחרים כדי להגדיל חשיפה.
- תגובות: הגיבו לתמונות רלבנטיות של גורמים מהענף.
- תחרויות: ערכו תחרויות על בסיס דו-שבועי/חודשי.
- סרטונים בשידור חי: שלבו סרטונים בשידור חי כחלק מאסטרטגיית המדיה החברתית שלכם.
- ניהול תגובות: נהלו את כל התגובות כדי להסתיר ביקורות הרסניות וללמוד מתגובות בונות
- תיוג מיקום: תייגו מיקום, במיוחד של המסעדה שלכם בכל התוכן המועלה בפרופיל שלכם.
3. טיפים למעקב אחר אנליטיקה בפייסבוק ואינסטגרם:
- תזמון נכון להעלאת תוכן: ניתן לצפות לשיעור מעורבות גבוה יותר בימי רביעי, חמישי ושלישי.
- אוכלוסיות יעד: פנו לגברים ונשים כאחד מכיוון שהחלוקה היא 50/50
- אוכלוסיות יעד: פנייה לדור צעיר תעזור לכם להעלות תוכן טרנדי.
- תובנות אורגניות: השתמשו בתובנות אורגניות מ- Instagram Insights או Facebook Insights, לפרטים על אסטרטגיה בתשלום.
4. טיפים לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם:
- השמת פרסומות: השתמשו באפשרויות השמת מודעות במרכז הסיוע לעסקים של פייסבוק ((Facebook Business Manager כדי להתאים בין השמת המודעה לבין היעדים שלכם.
- בדיקת A/B: הריצו בדיקות A/B בפייסבוק להשוואה בין גרסאות שונות של התוכן.
- צמצמו את המיקוד: כוונו לקהלי יעד ספציפיים כמו בעלי תפקידים מסוימים, חובבי אוכל ועוד.
- בצעו אופטימיזציה: פעלו להעלאת תוכן שמשיג את התוצאות הטובות ביותר.
- תחרות: עקבו אחר המתחרים ומה שהם עושים.