תפריט

מה חשוב לנו כבעלי מסעדות/שפים אחראיים מספק המצרכים שלנו למטבח המקצועי?

משאלון שהעברנו בין אנשי מקצוע מהתחום - בעלי מסעדות, בתי קפה, בתי הארחה, קייטרינג וכד', עלו מספר נקודות מפתח שקובעות את מידת שביעות הרצון מספק הפרודוקטים למטבח המקצועי:

מגוון וטריות המזון, לרבות נוחות ושיטת חלוקת האספקה.

    שירות לקוחות במקרה הצורך ובשוטף.

    זמינות - בטלפון, בSMS או באמצעים דיגיטלים (אפליקציה/אתר אינטרנט/פייסבוק).

    עדכניות והתאמה לצרכים מיוחדים.

    מחיר והתנהלות פיננסית.

איך תדעו אם עליכם לעבור ספק מצרכים?

לעבודה משותפת בין גורם המספק מצרכים לבין מסעדה/בית קפה/בית מלון, צריך להיות ניחוח של מקצועיות משולבת בקשר אמיץ ואמיתי, מתוך רצון משותף להצליח. בתחושה, עלינו להרגיש את המוטיבציה והאינטרס של ספק המצרכים להצלחת עסק המזון שאנו מפעילים. ספק המאפשר תנאי תשלום נוחים, מציג מגוון מצרכים גדול ומספק את הסחורה בזמן ובאיכות גבוהה, הוא כזה המשרה על אחראי המטבח המקצועי את השקט הנפשי להתעסק בעיקר ולהמשיך בתהליך פיתוח העסק עם גב מקצועי ומהימן.

כאשר התנאים האלו לא מתקיימים והתחושה/מערכת היחסים עכורה, זה הסימן שעלינו לבדוק את האלטרנטיבות ולקבל אספקת מצרכים למטבח המקצועי מגוף המסוגל לעמוד בדרישות ובשאיפות שלנו.

כיצד יוניליוור פודסולושיינס מספקת מצרכים לשביעות רצון מלאה של בעלי העסקים?

יוניליוור פודסולושיינס הישראלית, כמו גם בשאר הענפים הבינלאומים של חברת האם יוניליוור, מספקת את המותגים המובילים והמצרכים המבוקשים ביותר לאלפי מסעדנים ברחבי ישראל, מתוך שליחות אמיתית לסייע, לתמוך ולעשות כל שביכולתה לתת את הגב המקצועי למטבח המקצועי. החברה חרטה על דיגלה את הערכים המשותפים לבעלי העסקים והספק, הכוללים את רמת השירות הבלתי מתפשרת, המוצרים הטובים ביותר, הובלה ואספקה מדויקות וגם הרבה מעבר, לרבות ייעוץ עסקי-קולינרי לכל לקוחותיה הזקוקים לשירות.

מתכונים
מוצרים
עגלה
השראה
תפריט