תפריט
נקודות יו-שף

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים?

  • הבינו את ההבדל בין סוגי הרשתות החברתיות השונות והחליטו באיזו מהרשתות תרצו להתמקד. זכרו כי פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות שימוש נוח יותר בתמונות מאשר טוויטר
  • לאחר שהחלטתם באיזו רשת חברתית ברצונכם להשתמש, התאימו את השפה והתוכן לרשת החברתית בה בחרתם לפרסם. אפשר לעקוב אחרי שפים אחרים וללמוד מהם כיצד הם מפרסמים את העסק והמנות שלהם
  • תנו לעמוד שלכם עיצוב מיוחד שיזוהה עם העסק שלכם. זה יכולי להתחיל בשם העמוד, תמונת ה-Cover או השפה בה תשתמשו
  • הכי חשוב - לשמור על עקביות! החליטו מראש כמה פעמים תפרסמו בכל שבוע והתמידו בכך

 

מה לא לעשות?

  • אל תנסו להמציא את הגלגל בעצמכם. התייעצו עם אנשי מקצוע, שאלו שפים אחרים כיצד הם מפרסמים את העסק שלהם ואף התייעצו עם הספקים שלכם להם יש ניסיון בתחום זה
  • לעלות תכנים ארוכים או תמונות לא איכותיות - בפרסום דיגיטלי האיכות קובעת, לא הכמות. הקפידו שכל פוסט שאתם מעלים, כל תמונה שצילמתם או כל פרסומת אחרת תיהיה באיכות גבוהה
  • אל תתעלמו מהעוקבים שלכם - אם משתמש כתב לכם הודעה, שאל שאלה או הגיב על אחת התמונות , ענו לו בחזרה בצורה מנומסת ואדיבה 

הורידו עכשיו את מדריך המדיה החברתית!

צרכנים פרטיים? האתר מיועד ללקוחות משוק המזון המקצועי בלבד
מתכונים
מוצרים
עגלה
השראה
תפריט