מה חשוב לדעת לפני שמתחילים?
- הבינו את ההבדל בין סוגי הרשתות החברתיות השונות והחליטו באיזו מהרשתות תרצו להתמקד. זכרו כי פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות שימוש נוח יותר בתמונות מאשר טוויטר
- לאחר שהחלטתם באיזו רשת חברתית ברצונכם להשתמש, התאימו את השפה והתוכן לרשת החברתית בה בחרתם לפרסם. אפשר לעקוב אחרי שפים אחרים וללמוד מהם כיצד הם מפרסמים את העסק והמנות שלהם
- תנו לעמוד שלכם עיצוב מיוחד שיזוהה עם העסק שלכם. זה יכולי להתחיל בשם העמוד, תמונת ה-Cover או השפה בה תשתמשו
- הכי חשוב - לשמור על עקביות! החליטו מראש כמה פעמים תפרסמו בכל שבוע והתמידו בכך
מה לא לעשות?
- אל תנסו להמציא את הגלגל בעצמכם. התייעצו עם אנשי מקצוע, שאלו שפים אחרים כיצד הם מפרסמים את העסק שלהם ואף התייעצו עם הספקים שלכם להם יש ניסיון בתחום זה
- לעלות תכנים ארוכים או תמונות לא איכותיות - בפרסום דיגיטלי האיכות קובעת, לא הכמות. הקפידו שכל פוסט שאתם מעלים, כל תמונה שצילמתם או כל פרסומת אחרת תיהיה באיכות גבוהה
- אל תתעלמו מהעוקבים שלכם - אם משתמש כתב לכם הודעה, שאל שאלה או הגיב על אחת התמונות , ענו לו בחזרה בצורה מנומסת ואדיבה