- 72% מסכימים שמותגי רטבים שנמצאים על השולחן במסעדה עושים רושם טוב
- 67% מהאנשים סבורים שמעצבן לבקש מאיש צוות רטבים לעומת רטבים שנמצאים על השולחן
- 63% מהאנשים אמרו כי סביר יותר שיחזרו למסעדה שמשתמשים בה במותגים שהם אוהבים
- הלמנ'ס הוא מותג המיונז מס' 1 בעולם*
- 57% מהאנשים סבורים שכאשר המסעדה מגישה הלמנ'ס, השף מתגאה באוכל שהוא מגיש
- 72% מהפודיז חושבים שהמבורגרים טעימים יותר עם מיונז הלמנ'ס
- 69% מהפודיז חושבים ששווה לשלם יותר כדי לקבל מיונז הלמנ'ס
- 80% מהפודיז מאמינים שצ'יפס טעים יותר עם מיונז הלמנ'ס
- 69% מהפודיז חושבים ששווה לשלם יותר כדי לקבל מיונז הלמנ'ס
- 80% מהפודיז מאמינים שצ'יפס טעים יותר עם מיונז הלמנ'ס
שיטת מחקר צרכנים ועסקים מתחום המזון
יוניליוור פודסולושיינס שכרה את שירות חברת המחקר העצמאית, Cambridge Direction, לעריכת מחקר צרכנים ועסקים מתחום המזון
* מקור: Euromonitor International Limited 2018, מבוסס על נתוני מכר כספי הלמנ'ס ובסט פודס 2017