תפריט
נקודות יו-שף

1. המנות

הטעם ולא פחות מזה כיום הנראות, הם שגרירי המכירות של המסעדה, הם הכרטיס ביקור המתכלה והנחקק שיכול ללקוח לחזור ו/או לספר בצורה חיובית על החוויה שעבר.

2. התאמה למשלוחים

לא כל מנת מסעדה מתאימה להיאסף באריזת T.A ו/או להישלח 10-30 דקות בכבישים. יש חשיבות להתאים  את המנות כך שהכוונה המקורית תישמר גם ברמת הנראות. האריזה צריכה להיות מותאמת לתכולה וכמו כן גם מושכת.

3. שירות 

השירות הנלווה להזמנה, בעיקר במקרה של תקלה, יכול לעשות את ההבדל בין לקוח עצבני, לא מרוצה ולא ממליץ, ללקוח שימעט לדבר על המנה/המחיר ויזכיר תמיד את השירות. מסעדה שהשירות בה נחשב מצטיין, זוכה באופן קבוע לקהל 'מפה לאוזן' שדעתו על המסעדה כבר חיובית עוד בטרם הזמין ממנה.

4. מיתוג

ייחודיות באריזה ובתכולה, יכולה לעשות את ההבדל בין מנה טעימה לבין מנה טעימה ובלתי נשכחת (כזו שמצלמים, משתפים וממליצים עליה). קיטים להרכבה/הכנה עצמית הם דוגמא מבוקשת בעולם הקולינרי, המוכיחה מעל הכל שלפחות חלק מהקהל, מתגעגע לחוויה לא פחות מלמנות עצמן.

5. נוכחות בדיגיטל

בריחה מהעובדה שכיום רוב המשלוחים מתבצעים על ידי אמצעים טכנולוגים, לא יסייעו למטבח המקצועי של מסעדה להשיג קהל רחב, להיפך. יש חשיבות לשימוש בכל הערוצים, האפליקציות והדרכים, כדי להופיע ברגע הנכון ובתוצאת החיפוש המתאימה לקהל היעד של המסעדה.

6. צילום אוכל מקצועי

כאמור, החוויה של הלקוח חשובה לו, לא פחות מהמנה עצמה. בצילום המנות להפצה ברשתות החברתיות, באפליקציות וכד', הקפידו על 'קומפוזיציית' תמונה שמעבירה את החוויה ולא רק את הרכיבים מקרוב.

כל מסעדה שעומדת באתגרי הנגיף קוביד-19 בשנה האחרונה (וכנראה בתקופה הקרובה בעתיד הנראה לעין), עושה מעבר לעולם של משלוחים ואיסוף עצמי. תוכלו לצמצם את זמן הלמידה ולהנות מתובנות של  התייעלות בעזרתנו. כדי לבחור חומרי גלם איכותיים המתאימים לתפריטי משלוחים ולהנות משנות ידע ונסיון רבות של השפים של יוניליוור פודסולושיינס, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עכשיו >>

צריכים עזרה ותמיכה מקצועית ?

צוות השפים של יוניליוור פודסולושיינס עומד לרשותכם

ניצור עמך קשר לאחר מילוי הפרטים בטופס

פרטי העסק
צרכנים פרטיים? האתר מיועד ללקוחות משוק המזון המקצועי בלבד
פרטי התקשרות
אישור תנאים
מתכונים
מוצרים
עגלה
השראה
תפריט